REKOMENDACJE /

Szkolenie Facebook Marketing - DVD

Facebook Marketing to mieszcząca się na trzech płytach DVD, relacja ze szkolenia marketingowego, które odbyło się podczas Search Marketing Day. Trzej prelegenci – Tomasz Frontczak, Jacek Gadzinowski oraz Piotr Maruszewski, dzielą się najnowszą wiedzą w zakresie działań marketingowych z wykorzystaniem Facebooka.

REKLAMA GOOGLE



Szkolenie Facebook Ads
Reprezentujący firmę MaxROY.com Tomasz Frontczak w sposób wyczerpujący przedstawia sposób funkcjonowania reklamy na Facebooku. Począwszy od obsługi nowego panelu zarządzania, przez szeroki opis targetowania, na ogólnej organizacji kampanii reklamowej kończąc.

Prowadzący wyraźnie sygnalizuje, że Facebook jest doskonałą (choć nie darmową), a także nie w pełni wykorzystaną przestrzenią reklamową, której największą przewagą na rynku jest możliwość dotarcia do ściśle określonych grup odbiorców . Stąd stwierdzenie, że Facebook Ads jest rewelacyjnym rozwiązaniem nie tylko dla wielkich marek ale także, a może przede wszystkim, dla branż niszowych, kierujących swoje produkty czy usługi do sprecyzowanej grupy adresatów.

Szkolenie zawiera garść przydatnych wskazówek dotyczących raportów, kosztów, rozliczeń faktur czy optymalizacji prowadzonej kampanii. Jednym z najistotniejszych elementów tej prezentacji, jest porównanie Facebook CPC (Cost Per Click) z mechanizmami działania Google AdWords.

Szkolenie strategie komunikacji za pomocą Facebook Fanpages
Drugą, najciekawszą część szkolenia stanowi prelekcja Jacka Gadzinowskiego, na której poruszane są takie kwestie jak f-commerce, budowanie strategii komunikacyjnej marki, ekosystem komunikacji czy wciąż jeszcze mało popularny, marketing sportowy.

Gadzinowski wykorzystując najróżniejsze casy nie tylko pokazuje jak skutecznie prowadzić na Facebooku komunikację między marką a konsumentem ale także przestrzega przed błędami jakie nierzadko owe marki popełniają (np. budowanie brandu tylko i wyłącznie na Facebooku, co w razie jego awarii czy zamknięcia skutkuje śmiercią marki w ogóle). Ta część zawiera sporo ciekawostek i porad z zakresu social media, które może wykorzystać każdy, bez względu na to jak duży fanpage prowadzi.

Szkolenie Fecebook Premium Ads
Ostatnia część to najbardziej wyspecjalizowana dawka informacji przekazana przez Piotra Maruszewskiego – właściciela PM Interactive . Zajął się on kampaniami zasięgowymi Premium Ads, modelami emisyjnymi i Engagement Ads tj. reklamami angażującymi.

Z merytorycznego punktu widzenia szkolenie można ocenić wysoko. Niestety w kwestii technicznej wypadło ono zdecydowanie gorzej, szczególnie wtedy, gdy prelegent kilkakrotnie prosi o widok kamery na prezentowane wykresy, dane czy zrzuty ekranu, których finalnie odbiorca na swoim komputerze i tak nie widzi.

Tekst: Jolanta Wierzba

Kup płyty: TUTAJ




NEWSLETTER

Podaj adres e-mail aby otrzymywać newslettera!


REKLAMA

REKLAMA GOOGLE

KURS NA KURS

ul. Felicjanek 19/3
31-103 Kraków



strona główna | kursy | artykuły | wydarzenia | czytelnia | partnerzy | zespół | kontakt
© 2010 KURS NA KURS | Design by MANTO